Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISSN:0017-8055
Autor:Madaus, George F.
Naslov:A technological and historical consideration of equity issues associated withproposal to change the nation testing policy
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 64(1994), no. 1, str. 76-95
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1994
Napomena:str. 91-95: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5395

2
Autor(i):Bloom, Benjamin S. ; Hastings, Thomas J. ; Madaus, George F.
Naslov:Handbook on Formative and Summative Evaluation of Student Learning / Benjamin S. Bloom, J. Thomas Hastings, George F. Madaus ; with chapters by Thomas S. Baldwin... [et al.]
Impresum:New York... [et al.] : McGraw-Hill Book Company , 1971
Materijalni opis:X, 923 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 907-923: Name index. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:visoko školstvo
UDK:378
Signatura:PE C 2630
Inventarni broj:9794
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:789

Upit: PersonalName_swish=(Madaus George F. )

login